Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Романинець М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Грищук О. В. 
До питання генези ідеї відповідальності людини у праві [Електронний ресурс] / О. В. Грищук, М. Р. Романинець // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія юридична. - 2013. - Вип. 1. - С. 7-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvlduvs_2013_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.045 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Романинець М. Р. 
Академічна мобільність українського студентства в умовах глобалізованого простору: філософсько-правові аспекти [Електронний ресурс] / М. Р. Романинець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 21. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_21_13
На підставі грунтовного аналізу чинного національного та міжнародного законодавства, сучасних наукових розвідок окреслено теоретико-правові аспекти академічної мобільності українського студентства в умовах глобалізованого простору. З'ясовано, що академічна мобільність, як свідчить практика, є системним явищем. Вона враховує об'єктивну сторону (державну політику в галузі освіти - групах, нормативно-правові умови освіти, навчання, зокрема і професійного, професійної діяльності) та суб'єктивну (особисті якості людини в академічному та професійному середовищах) як певну структуровану модель, парадигму забезпечення такого виду мобільності як основної складової успішності в навчанні, а згодом - професіоналізму. Доведено, що головною метою процесу мобільності є переміщення, перспектива, працевлаштування. Побудова концепції розвитку міжнародної діяльності та участь у спільних освітніх проектах мають стратегічне значення для закладів вищої освіти. У такому випадку новітні освітні стратегії призводять до якісних зрушень чи вдосконалення робочого процесу або структури університету та узгоджуються з концепцією розвитку, проблематикою наукової діяльності та навчальними планами закладу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.363 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Романинець М. 
Інноваційна модель закладу вищої освіти у контексті аналізу національного законодавства [Електронний ресурс] / М. Романинець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 22. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_22_16
На базі чинного національного законодавства з урахуваннях сучасних викликів окреслено інноваційну модель закладу вищої освіти в Україні. У системі закладів вищої освіти України можна виділити такі 4 основні типи за формою власності: заклад вищої освіти державної форми власності - заснований державою, фінансується з державного бюджету та підпорядковується відповідному центральному органу виконавчої влади; заклад вищої освіти, що перебуває у власності Автономної Республіки Крим (АРК) - заснований органами влади АРК, фінансується з бюджету АРК і підпорядкований органам влади АРК; заклад вищої освіти - заснований місцевими органами влади, фінансується з місцевого бюджету та підпорядкований місцевим органам влади; заклад вищої освіти приватної форми власності - заснований на приватній власності і підпорядкований власнику чи власникам. Доведено, що перспективи розвитку закладу вищої освіти на інноваційній основі залежать від тих реформ, які регулюють цю сферу діяльності, і, як це не прикро, - від політичного вектора. Специфічною особливістю процесу реформування освіти є те, що практично неможливе поетапне його здійснення. Реформа повинна відбуватись системно за всіма напрямами та відображати всі аспекти діяльності вищої школи не тільки тепер, а й на перспективу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.943 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Романинець М. 
Заклади вищої освіти в Україні: правові аспекти їх функціонування [Електронний ресурс] / М. Романинець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 24. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_24_9
З'ясовано, що правовий механізм системи регулювання вищої освіти є сукупністю міжнародно-правових актів, зобов'язань України, Конституції України, законів України, підзаконних нормативних правових актів та індивідуальних актів застосування, покликаних здійснювати регулювання правовідносин між суб'єктами освітньої діяльності в процесі впливу на сферу освіти. Визначено, що особливостями організаційно-правового механізму державного регулювання трансформації вищої освіти є самостійний розвиток та інноваційна діяльність, як акцентовано в Законі України "Про вищу освіту", а саме: повна автономія закладів вищої освіти, їх право самостійно розпоряджатися власними коштами, свобода у визначенні академічних стратегій і підходів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.286 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського